Gott Nytt År!

ÄNTLIGEN är de nyår, har sett fram emot den här dagen sen i sommras. Efter allt som hänt detta år så vill ja bara glömma 2008 o blicka framåt till 2009, ja vet att 2009 kommer bli MITT år, de e då mitt liv kommer förändras till något mycket bättre o ja vet att ja kommer att lyckas.



Mitt nyår ska ja fira me mina allra närmsta nära o kära, ska käka en skaldjurs buffé tillsamamns o ha lite god dricka o bra musik som man kan dansa till, de kommer bli mysigt o vid 12 slaget ska vi gå ut o titta upp mot himlen o se alla olika vackra färger på raketer o smällare.

Gott nytt år 2009!!


Kommentarer
Postat av: anonym

Gott nytt år 2009! Lycka till med allt! =)

2009-01-01 @ 00:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0