Nytt år, ny strid


Året börjar dundra mot sitt slut, o de finns en hel del saker o människor som ja ALDRIG kommer att glömma (även om man skulle vilja), en del saker har verkligen satt djupa spår i mig, både på gott o ont...
 
De bra/roliga sakerna som hänt detta år är att ja tog mitt körkort (8 januari), sen självklart att ja tog studenten, e stolt över mig själv att ja pallade me skolan trots allt som hände runt omkring, sen alla fester o utekvällar me vänner, plus att ja nu börjar få ordning på mitt liv, känns så jävla skönt.

De dåliga kommer ja inte ta upp här, de som känner mig vet vad som hänt, men vill inte berätta för alla just nu i och med att de e relativt nytt o att ja fortfarande tycker att de e jobbigt trots att de har gått 5 månader, mår fortfarande psykiskt dåligt utav de o den människa som gjort detta mot mig kommer ja ALDRIG att förlåta, DU sabbade hela mitt liv!

Vill tacka alla i min omgivning för all hjälp ja fått under de här året, men framförallt vill ja tacka mina föräldrar, utan er hade ja inte tagit mig till år 2009. Älskar er.

2009 kommer verkligen bli en nystart för mig, me ny utbildning o nya människor runt omkring mig, ja kommer förhoppningsvis oxå kunna få ett jobb o flytta hemmifrån. Nu vill ja bara att de ska bli 2009 så man kan glömma de som har vart o blicka frammåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0