Stan idag

Lite sen uppdatering, men bättre sent än aldrig;) Idag har ja o mamma vart i stan o julshoppat, men de blev mest saker till mig hehe, vi käkade även lunch (på Mandarin city) me mammas syster Camilla som fyllde år idag (grattis).

Vi har shoppat som bara den idag, e nästan klar me alla julklappar nu, skööönt :) idag blev de julklapp till Fredrik, Josephine, mamma o pappa bara några kvar nu...blev oxå en hel del saker till mig själv, ska lägga upp bilder sen på allting. Ja fick även en förtidig julklapp av min kära mamma (Tack:), en digitalkamera från nikon som ja har önskat mig, min andra har ju gått sönder :/

Tycker att ja har varit duktig idag, lyckades va i stan o shoppa utan att gå in i en ända sko o väskaffär (stolt), brukar alltid få me mig åtminstånde 1, 2 eller 3 par skor;)

Nej nu ska ja fixa iordning lite här hemma, måste gå o köpa coca cola e sååå sugen =)

Hörs snart igen puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0