Tänk positivt

Min dag idag har varit lite upp o ner inte en av mina bästa pga allt psykiskt o 100.000 andra tankar som snurrar runt i huvudet, men nu ska ja försöka o tänka lite mer positivt o lägga mig själv i fokus.

Idag har ja som sagt klippt min granne o kusinvitamin de gick väldigt bra o efter de hade mamma förberätt vofflor me sylt o grädde, supergott va riktigt länge sen ja åt de.

                                                                                         
(bild från google.se)

Nu ska ja nog kolla på Efterlyst o efter de är de Insider me den såkallade Alexsandra mannen som träffade sina offer på nätet o som nu e dömd för 58 våldtäckter!!..usch fy fan för sånna människor, blir arg bara ja tänker på de..

Imorgon ska ja gå på min första boxningsträning så de ska bli kul, tror att det är en bra träningsform för mig då man samtidigt kan bli av med lite aggreationer, de skulle ja verkligen behöva nu.

Ha d bäst! //Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0