090811

Idag känns allt lite bättre, lättare o ja hoppas att de fortsätter såhär nu.

Idag har vi som sagt fått köra kranbil o de va faktiskt inte så svårt, vi fick testa olika moment, bla att lägga en stock på flak, sätta ner en stolpe o ha en vattenhink hängandes i skopan. Har även fått nytt schema för nästa vecka o ja e ledig alla dagar förutom månda morgon o fredan, så jävla skönt att slippa gå till plugget. På måndag efter lunch ska ja på min konsultation inför min bröstförstoring så de kan ju inte bli bättre :)

Efter skolan åkte ja som sagt o shoppa o passade på att klippa mig, har inte vart hos en "vanlig" frisör sen ja började gymnasiet typ (gick ju frisör), hatar verkligen o gå o klippa mig, dom klipper nästan aldrig som man vill ha de, idag klippte ja iaf av ca 3 cm inte så mkt kan tyckas men på dom 3 cm kan de gå åt helvete, ja lovar har vart me förut. Idag blev ja iaf någurlunda nöjd, de duger bara man får styla o fixa sj :)

Ska strax iväg o käka, hoppas att ni mår bra!

PUSS // Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0