090223

Go morgon!

Kanske borde säga go förmiddag hehe...har iaf precis gått upp nu, mådde inte alls bra imorse när ja vakna så sjukskrev mig från skolan, men nu e de iaf bättre så imorn ska ja till skolan igen, missade troligtvis inget viktigt på teorin idag så de gör ju inget men kommer däremot att missa en körlektion som ja skulle haft idag men de e inte mkt o göra åt, har iaf en ny körlektion redan imorn så de går ingen nöd på mig inte. Sitter här o käkar räkor med ingenting hehe de fick bli min frukost o efter de ska ja hoppa in i duschen lite snabbt o sen plugga, e ju bara 2 dagar kvar nu till dagen me stort D kommer, måste klara de..

Men ni får ha d så bra så hörs vi lite senare.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

ja jag gillar nog också färg bäst så det lutar åt den, tack för hjälpen :)

2009-02-23 @ 19:30:37
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0