090224

Hej allihopa, allt bra? me mig e de prima kom precis hem från en körning o ja tror inte att ja har fått så mkt beröm för min körning förut som ja fick idag så ja e jätteglad, fick köra i riktig trafik idag, runt i tyresö, trollbäcken o fornudden så de va riktigt rolig att de gick så bra, något som va mindre roligt var att min lärare slängde fram ett prov mitt framför näsan på oss direkt när vi kom i morse, vi skulle nämligen ha ett prov på de som dom hade gått igenom igår, o ja va inte där då! va ju sjuk..men ja testade iaf gissade på endel o vissa saker kunde ja så får se hur de gick hehe, kanske fick nått rätt iaf...

Idag e de ju fetisdagen, ska ni käka några semlor idag? ja ska inte de ska vänta tills imorn när lillasyster kommer hem från sin farmor o farfar, tänkte vänta på henne så vi kan baka tillsammans, de kommer bli supergott o eftersom att hon e glutenintollerant så e de bättre o baka själv så man inte riskerar något i onödan.

Ikväll e de boxning som gäller e sjukt motiverad, men ja känner mig inte helt hundra mitt synfält e inte som de brukar, ser lite som halucinationer skit skumt, vet fan inte va de kan bero på..hmm..nån som vet eller har vart med om liknande? känns lite läskigt för de har vart såhär till o från sen i torsdags.. aja nog om de nu ska ja sätta mig o läsa häntextra o sen ta de lugnt, fick förresten att kort från min underbara advokat Lucia, skickade nämligen blommor till henne förra veckan o tackade henne för allt hon har hjälpt mig me så de va kul o höra från henne, världens bästa advokat.




Ha en fortsatt bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0