Aldrig mer igen

Nu kom ja precis hem igen, de gick bra idag på KTC o ja känner inte att ja direkt behöver gå dit igen, men ja har två ggr kvar ifall att ja skulle ändra mig. När ja första gången kom till KTC i september förra året efter de som hände i sommras, var ja tyst o livrädd för att de skulle hända igen, men idag e de annorlunda ,ska fan aldrig låta honom (eller någon annan för den delen) kunna styra mitt liv igen o han ska aldrig få komma i min närhet, så idag e ja mycket tryggare i mig själv o framförallt så vet ja att de INTE va mitt fel, för de kände ja förut, vad kunde ja ha gjort för att de inte skulle hänt, men nu vet ja att ja inte kunde göra något anurlunda, de e hos honom felet ligger, de e han som har problem inte jag. Under hela hösten mådde ja jättedåligt utav de här, ja ville inte träffa någon, ja vågade inte gå utanför dörren, även om han satt inne o inte kunde göra något så va ja rädd, ja kunde inte sova om nätterna utan att ta terralendroppar som är som sömnmedel o ja var hela tiden orolig att han skulle skicka någon annan, för ja visste ju trotsallt att han va gängmedlem o i dom kretsarna håller man ihop oavsett. Nu e ja nästan helt tillbaka efter allt som hände under året 07/08, ja har hittat tillbaka till den vardagen som ja en gång hade o de känns jättebra. Under den här tiden så har ja framförallt lärt mig att man kan inte gå igenom svåra saker i livet utan att ha vänner o familj att prata me, dom har betytt allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0