090615

Go morgon, lr ska ja kanske säga go eftermiddag?! aja what ever ja har iaf vart uppe sen 4 imorse, skulle ju egentligen ha praktik idag, men mådde så jävla illa så ja beslutade mig för o stanna hemma o tycka synd om mig sj ist. igår va ja i heron city på bio me Robby, vi såg My bloody valentine i 3D, filmen va bra. man fick ett par sjukt fula bricker som man skulle ha på sig, men de gick de me, alla satt o såg ut som töntar haha.

Nu har ja precis duschat o gjort mig iordning, ska straxt gå o möta mamma på hennes jobb, hon har hyrt en film åt mig så den ska ja titta på (tack mamma <3). Resten av dagen blir lugnt, ska försöka o komma iväg till praktiken imorn, börjar känna mig lite bättre nu, men får se hur de e ikväll.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0