Snart Jul

Shit de e snart julafton, tiden går alldeles för fort ibland, har bara en dag kvar på jobbet o sen e ja ledig tills på måndag, ska bli sååå skönt o fira en "riktig" jul me familjen igen då förra årets jul va katastrof, fy fan aldrig mer. Men i år ser ja iaf fram emot julen, har redan fått en julklapp av världens bästa mr X.

Börjar förresten bli endel läsare här på bloggen även om ja typ e världens sämsta bloggare, men vore kul om ni skrev vilka ni e så ja vet :)

Hände förresten en sjuk grej i lördags, ja fick facea en del av mitt liv som var för 3 (!) år sen, de va inte så jobbigt som ja hade tänkt mig att de skulle vara, men nu hände de o ja kände mig väldigt lugn, stolt över mig sj.

Nee nu ska ja sova.

Puss på er o God Jul!

Kommentarer
Postat av: M

Jag läser din blogg flera ggr i veckan, intressant läsning, god jul till dig med fina.

2010-12-23 @ 02:04:15
Postat av: robin

Jag läser, fast du vet vem jag är ;)

2010-12-25 @ 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0